Oficiální stránky distributora GERnétic pro ČR a SR

Dobrý den, je mi 39 let a po vysazení antikoncepce asi před 2 lety se mi…

Vytvořeno dne: 24. 06. 2018

Dotaz:

Dobrý den, je mi 39 let a po vysazení antikoncepce asi před 2 lety se mi objevilo akné a spigmentovala mi nepravidelně pleť. Knír po nosem a to se nedepiluju, okolí očí a mezi obočím. Také mi hned spigmentuje hojící se akné a vypadá to hrozně. Mohla byste mi něco doporučit? Díky Katka

Odpověď:

Dobrý den, Katko, hyperpigmentace v obličeji je způsobována právě disbalancí v hormonálním systému. Problém je i v tom, že tělu trvá až dva roky než se zcela vyčistí od HA. Akné a také jizvy po akné lze úspěšně řešit použitím směsi regenerační a protizánětlivé masky IMMUNO a klidnícího, regeneračního krému SYNCHRO. Směs získáme tak, že smícháme malé množství obou přípravků v poměru 1:1 a nanášíme ráno a večer. Maska IMMUNO vytváří na pleti prostředí, které zabraňuje rozmnožování Stafylokoka a brání tak šíření zanětu, krém SYNCHRO vyrovnává pH pokožky, má zklidňující a protizánětlivé účinky, spojením obou silných regenerátorů dochází k regeneraci a vyblednutí jizviček. Důležité je každodenní používání přípravků. SYNCHRO podporuje tvorbu bazálních buněk a obnovuje fyziologickou rovnováhu pleti a používá se k harmonizaci pleti před nasazením depigmentačních přípravků. Pokud chcete řešit příčinu problému a harmonizovat hormonální systém lze využít prsniho programu GERnétic.

Byla pro Vás tato informace užitečná?

1769

Další dotazy v poradně: