Oficiální stránky distributora GERnétic pro ČR a SR

Dobrý den, můj dotaz se týká plazmaterapie. Před 4 týdny jsem podstoupila…

Dotaz:

Dobrý den, můj dotaz se týká plazmaterapie. Před 4 týdny jsem podstoupila jedno ošetření metodou mezoterapie, aby se mi lépe hojila pokožka po akné a po 3 týdnech jsem začala denně používat Akneroxid 5. Zároveň jsem minulý týden zahájila kúru červeným světlem Omnilux revive. Během dne občas pocítím štípnutí v hloubce pokožky a nyní i při doteku v oblasti směrem od očí k uším zažívám nepříjemné pocity štípání a píchání.Je možné, že jsou tyto bolesti zapříčiněny dosud nezahojenými vpichy po jehle rozdrážděnými benzoyl peroxidem, nebo se jedná o následek špatné snášenlivosti tohoto přípravku?Případně mohla by v tom hrát roli i terapie červeným světlem?Děkuji za odpověď.

Odpověď:

U Vás bych předpokládala nepříjemné pocity po podráždění benzoyl peroxidem. I v ambulanci jsem se setkala s projevy přecitlivělosti, alergie na tuto látku. Nepředpokládám nepříznivé účinky Omniluxu, právě naopak, může podpořit novotvorbu kolagenu, zklidnit zánět. Po mezoterapii dochází k obnově buněk ve střední části pokožky ještě v průběhu 3-4 týdnů, vpichy by ale už neměly být po takové době citlivé, pokud se v jejich místě neobjevila infekce. Zkuste vynechat na určité období Akneroxid, zaměnit ho za přípravky s jinou účinnou látkou (lokální retinoidy, kyselina azelaová...). Na citlivou pokožku z kosmetiky GERnétic můžete použít např. krém Synchro a Immuno. Smícháním obou přípravků v poměru 1:1 získáte intenzivní regenerační směs, která regeneruje zajizvenou pokožku. K této péči doporučuji přidat koncentrát Mito Special+, který regeneraci ještě podpoří.

Vytvořeno dne: 0000-00-00

Byla pro Vás tato informace užitečná?

1636

Další dotazy v poradně: