Oficiální stránky distributora GERnétic pro ČR a SR

Dobrý den, potřebuji poradit ohledne pigmentových skvrn na obličeji - mám jak…

Dotaz:

Dobrý den, potřebuji poradit ohledne pigmentových skvrn na obličeji - mám jak svetle skvrny tak i tmavé. Je mi 36 let, antikoncepci jsem vysadila, podstoupila letos 2x IPL ošetření - téměř bez výsledku.Jiný zpusob odstranení mi lékařkou nebyl doporučen.Používám och. krém 50+. Co dál? Mám se smířit, že je mám natrvalo? Děkuji za odpoved. Lenka

Odpověď:

Problém s nepravidelnou pigmentací při používání hormonální antikoncepce je velmi častý. Pilulky obsahují látky, které zcitlivují pokožku na sluníčko. Tento problém bohužel přetrvává až 2 roky po jejím vysazení – záleží na tom, jak dlouho jste antikoncepci používala. Odstranění nadměrného pigmentu světlem IPL je založeno na krátkodobém zahřátí tkáně pigmentové skvrny na vysokou teplotu a jejím zničení. To ale neřeší problém nadměrné produkce pigmentu. Pigmetové buňky-melanocyty produkují dále větší množství barviva a tak se skvrny postupně opět zabarvují. Doporučuji Vám vyzkoušet přípravky Créme Éclaircissante, nebo Sérum Dépigmentant. Oba přípravky působí na činnost melanocytů, snižují produkci kožního barviva a barva pokožky se postupně vyrovnává. Créme Éclaircissante je určený na větší pigmentové plochy, Sérum Dépigmentant se aplikuje pouze lokálně na jednotlivé skvrny. Používání ochranného faktoru 50+ je v pořádku v případě, že se pohybujete dlouhodobě na sluníčku. Takto vysoký faktor není doporučovaný na dlouhodobé používání. Mohl by způsobit alergii. V běžných pracovních dnech by Vám měl stačit faktor nižší. Dobré zkušenosti mám s krémem Melano IV, který je koncipovaný výhradně pro ochranu pleti s problémem nepravidelné pigmentace.

Vytvořeno dne: 0000-00-00

Byla pro Vás tato informace užitečná?

1619

Další dotazy v poradně: