Oficiální stránky distributora GERnétic pro ČR a SR

Dobrý den, v krevním centru mi byl asi před rokem předepsán vit.B12…

Dotaz:

Dobrý den, v krevním centru mi byl asi před rokem předepsán vit.B12 injekčně co 3 týdny. A čtvrt roku na to se mi objevilo akné (lehce na obličeji, ale hlavně na zádech, krku a ve vlasech kolem obličeje) - je mi 29 let a nikdy jsem akné netrpěla..ani v pubertě. A před čtvrt rokem mi paní doktorka k B12 přidala denně B6 a kyslinu listovou. Mám pocit, že od té doby se to zase trochu zhoršilo. Paní doktorky na krevním jsem se ptala, zda to akné nemůžu mít z toho, ale bylo mi řečeno, že určitě ne. A tak nevím kudy kam, zda předepsané vitamíny přestat brát nebo je akné z něčeho jiného. Prosím o radu.

Odpověď:

V naší literatuře se uvádí zhoršení anebo dokonce vznik akné po vitamínu B12 a B6. Nevím, o jaké krevní onemocnění se u Vás jedná, i to by mohlo být event. příčinou. Musíte tedy zvážit, co je pro Vás důležitější, léčit těmito přípravky onemocnění, na které jsou Vám předepsané, anebo mít akné. Zkuste se načas věnovat jeho léčbě, pokud by neustupovalo a výrazně Vám vadilo, doporučuji se znovu poradit s paní doktorkou z krevního centra. Pokud se chcete věnovat akné, najdete v kosmetice GERnétic vhodné přípravky. Doporučuji používat čisticí dermatologické mýdlo s dezinfekčním účinkem Derma a tonikum Sebo Ger. Velmi vhodná je protizánětlivá maska Immuno a regenerační krém Synchro. Vhodné by bylo vyhledat salon pracující s touto kosmetikou, kde Vám kosmetička odborně poradí, jak tyto přípravky správně používat.

Vytvořeno dne: 0000-00-00

Byla pro Vás tato informace užitečná?

1685

Další dotazy v poradně: