Oficiální stránky distributora GERnétic pro ČR a SR

Dobrý den. Vzhledem k tomu, že jsem tmavovlasá, mám i tmavé chloupky po těle.…

Vytvořeno dne: 24. 06. 2018

Dotaz:

Dobrý den. Vzhledem k tomu, že jsem tmavovlasá, mám i tmavé chloupky po těle. Trápí mě vzhled mých rukou. Zbavila jsem se jich epilátorem, načež druhý den mi na předloktích vyskákaly drobné začervenalé pupínky s bílou špičkou (vypadají jako akné, pupínky lze i vymáčknout - bezbarvá tekutina). Po každé epilaci depilovanou část ošetřím dětským pudrem, případně mandlovým olejem. Jak se toho zbavit? Holit ruce žiletkou nechci, zkoušela jsem chloupky odbarvovat, ale je potřeba je barvit docela často. Mám zkusit voskové pásky? Peelingovat - před/po epilaci? Děkuji za odpověď. M.

Odpověď:

Dobrý den, stává se, že po vytržení chloupku se zanítí vlasový folikul, ze kterého chloupek vyrůstá. Důležité je při epilaci vytrhávat chloupky po směru jejich růstu. Když se chloupky vytrhávají nebo holí proti směru jejich růstu dojde k tvz. "vyvrácení" chloupku v kořínku a ten se následně zanítí. Stejná technika platí i pokud použijete depilační pásky s voskem. Po epilaci je vždy nutné pokožku ošetřit a zklidnit přípravkem po epilaci bez alkoholu a/nebo aplikovat zklidňující krém, mléko nebo olej.

Byla pro Vás tato informace užitečná?

1767

Další dotazy v poradně: